Badania ankietowe. Skuteczne plany marketingowe

Czy twój biznes rozwija się tak szybko, jak tego chcesz? Potrzebujesz informacji, dotyczących odbioru wizerunku Twojej firmy lub rysu charakterologicznego swoich konsumentów? Badania ankietowe są idealnym rozwiązaniem dla specjalistów marketingu, którzy poszukują możliwości rozwiązania problemów z: dotarciem do nowych odbiorców, testowaniem produktów, sprawdzaniem reakcji na elastyczność cen, badaniem odbioru kampanii reklamowych oraz promocyjnych i wielu innych elementów strategii marketingowych marki.

 

Nie potrzebujesz drogiego PR-u i czasochłonnych konsultacji

 

Duże firmy i marki odnoszące sukcesy prowadzą regularne badania opinii, z którym mogą pozyskać cenne dane na temat odbioru swoich produktów i usług. Odczucia odbiorców są niejednokrotnie decydujące w zakresie zmian celów działań, jak również metod wykorzystywanych w strategiach marketingowych. Badania ankietowe umożliwiają zadawanie (w szybkim czasie) kilku/kilkunastu prostych, lecz znaczących pytań za pomocą różnych narzędzi, które trafią bezpośrednio do konsumentów.

 

Dane dotyczące konsumentów

 

Ważne aby przedsiębiorcy wiedzieli, co klienci czują, jakie mają opinie na temat produktu, usługi lub Customer Service. I im szybciej, jako przedsiębiorca zyskasz tego typu informacje, tym szybciej i wprowadzisz cenne zmiany.

 

Ankiety zadowolenia klienta można tworzyć za pomocą autorskiego systemu SurvGo™, gwarantującego wielomodułowy interface, za sprawą którego można wykreować specjalistyczne ankiety – zupełnie samodzielnie, co obniża koszty prowadzenia badań i strategii marketingowych.

 

Dzięki odpowiednim szablonom oraz operowaniu modułem tworzenia ankiet typu „drag and drop” –  „ przeciągnij i upuść” możesz stworzyć kwestionariusze ankiet w bardzo szybkim czasie i rozesłać je do odpowiednich grup odbiorców na różne sposoby.

 

Poprzez powiązanie z panelem Badanie-Opinii przedsiębiorcy mogą prowadzić badania na dużą skalę. Panel konsumencki Badanie-Opinii gromadzi ponad 100 000 respondentów.

 

Poza wspomnianymi zaletami przedsiębiorca może:

 

Podstawowe zasady

 

Nie można realizować projektów biznesowych, których nie oczekują konsumenci. Sprawdź, w jaki sposób reagują klienci na nowe pomysły prototypów produktów i opakowań, a także reklam.

 

Zwrócenie się do potencjalnych klientów o informacje zwrotne na wczesnym etapie procesu projektowania nowych produktów i usług jest bezpiecznym rozwiązaniem pozwalającym na uzyskanie informacji dla startupów, które chcą rozpocząć działalność na nowych rynkach oraz stałych graczy rynkowych, którzy chcą pozyskać nowych klientów lub wejść na nowe rynki zbytu. Badania ankietowe pozwalają na obiektywne spojrzenie na nowe pomysły biznesowe.

 

Inne rodzaje badań dla biznesu

 

Poza badaniami realizowanymi przez system SurvGo™, przedsiębiorcy mogą skorzystać z doświadczenia ekspertów Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® w zakresie prowadzenia badań dla biznesu. Dobierz odpowiedni typ badań i narzędzi badawczych dla swoich celów marketingowych:

 

 

Zyskaj więcej dzięki badaniom ankietowym w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® !

Kontakt: +48 32 42 21 707, +48 668 300 664

badania marketingowenarzędzia badawczeCAWI